Nabór na stanowisko w spółce AQUALIFT
Miejska Spółka Komunalna AQUALIFT ogłosiła nabór na stanowisko "Specjalista ds. eksploatacji sieci i urządzeń oczyszczalni ścieków"!
1. Dokumenty aplikacyjne składa się w terminie do dnia 8 marca 2021 r. do godz. 1300. O dochowaniu wyznaczonego terminu decyduje data bezpośredniego złożenia w sekretariacie MSK AQUALIFT Sp. z o.o. bądź wpływu do Spółki (w sytuacji nadania w placówce pocztowej) lub przesłania drogą elektroniczną.
2. Dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Specjalista ds. eksploatacji sieci i urządzeń oczyszczalni ścieków” można składać:
- bezpośrednio w siedzibie MSK AQUALIFT Sp. z o.o.: sekretariat I piętro pok. 12,
- korespondencyjnie poprzez przesłanie na adres MSK AQUALIFT Sp. z o.o..
3. Dokumenty aplikacyjne można przesłać drogą elektroniczną na adres sekretariat@aqualift.co.
Miejska Spółka Komunalna AQUALIFT Sp. z o.o. W Międzychodzie ul. Bolesława Chrobrego 24A specjalizuje się w realizacji usług z zakresu gospodarki komunalnej. Spółka zarządza: stacjami uzdatniania i siecią wodociągową, oczyszczalnią ścieków i systemami zbiorczych sieci kanalizacyjnych, gminnymi budynkami usługowo-mieszkalnymi oraz budynkami mieszkalnymi i cmentarzem komunalnym. Ponadto Spółka zajmuje się: realizacją usług związanych ze zbiórką i utylizacją odpadów, utrzymaniem i zagospodarowaniem terenów zieleni, oczyszczaniem placów i ulic, zarządzaniem budynkami wspólnot mieszkaniowych oraz wieloma innymi usługami o zróżnicowanym charakterze.
Obecnie Spółka poszukuje osoby na stanowisko:
specjalista ds. eksploatacji sieci i urządzeń oczyszczalni ścieków
Nazwa i adres pracodawcy:
Miejska Spółka Komunalna AQUALIFT Sp. z o.o.,
ul. Bolesława Chrobrego 24A, 64-400 Międzychód
Wymagania:
- co najmniej średnie wykształcenie,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość pakietu Microsoft Office,
- dodatkowym atutem będą uprawnienia budowlane, wykształcenie o profilu technicznym, podstawowa znajomość programu AutoCAD lub podobnego, doświadczenie w pracy na stanowisku o podobnym charakterze lub/i w przedsiębiorstwach komunalnych lub/i w instytucjach samorządowych,
- samodzielność, umiejętność pracy w zespole.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- monitorowanie stanu technicznego sieci i urządzeń kanalizacyjnych,
- monitorowanie jakości oczyszczonych ścieków,
- organizowanie bieżących napraw, usuwanie awarii i planowanie remontów sieci i urządzeń oczyszczalni ścieków,
- analizowanie kosztów i zużycia energii elektrycznej.
Oferujemy:
- zatrudnienie w sprawnie działającej i systematycznie rozwijającej się firmie,
- umowę o pracę,
- wynagrodzenie adekwatne do zajmowanego stanowiska,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- wsparcie ze strony doświadczonych współpracowników i przełożonych,
- samodzielną, pełną różnorodnych zadań pracę,
- niezbędne narzędzia pracy.
Wymagane dokumenty:
- własnoręcznie podpisany list motywacyjny i CV,
- niezbędne oświadczenia opatrzone własnoręcznym podpisem:
- o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji,
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych innych niż przewidziane w kodeksie pracy na potrzeby prowadzonego procesu rekrutacji,
- o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych przy procesie rekrutacji.
Wzór oświadczeń dostępny w załączniku.
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty aplikacyjne składa się w terminie do dnia 8 marca 2021 r. do godz. 1300
O dochowaniu wyznaczonego terminu decyduje data bezpośredniego złożenia w sekretariacie MSK AQUALIFT Sp. z o.o. bądź wpływu do Spółki (w sytuacji nadania w placówce pocztowej) lub przesłania drogą elektroniczną.
- Dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Specjalista ds. eksploatacji sieci i urządzeń oczyszczalni ścieków” można składać :
- bezpośrednio w siedzibie MSK AQUALIFT Sp. z o.o.: sekretariat I piętro pok. 12,
- korespondencyjnie poprzez przesłanie na adres MSK AQUALIFT Sp. z o.o..
- Dokumenty aplikacyjne można przesłać drogą elektroniczną na adres sekretariat@aqualift.co
Informacje dodatkowe:
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymogi formalne określone w niniejszym ogłoszeniu. W CV prosimy podać swój adres mailowy, ponieważ wszelka korespondencja odbywać się będzie drogą elektroniczną.
Szczegółowy zakres obowiązków oraz wynagrodzenie będą ustalone indywidualnie i uzależnione od wiedzy i doświadczenia kandydata.
Prezes Zarządu
Wojciech Danielczak
Międzychód, 19 lutego 2021 r.
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO PRACY W MSK AQUALIFT. SP. Z O.O.
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych informuję – zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej w skrócie „RODO”, iż:
I ADMINISTRATOR DANYCH
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejska Spółka Komunalna AQUALIFT Sp. z .o. w Międzychodzie, ul. Bolesława Chrobrego 24A, 64-400 Międzychód reprezentowana przez Prezesa Zarządu.
II INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
1) pod adresem poczty elektronicznej: chlebowski@aqualift.co;
2) pisemnie na adres siedziby Administratora.
III PODSTAWA PRAWNA I CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
1. Podstawą prawną przetwarzania danych jest obowiązek prawny Administratora w zakresie uzyskania danych na etapie rekrutacji oraz ewentualna zgoda kandydata (zgoda na przetwarzanie danych osobowych innych niż zawarte w formularzu rekrutacyjnym osoby ubiegającej się o zatrudnienie).
2. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie dla celów związanych z rekrutacją na aplikowane stanowisko oraz podjęcia niezbędnych działań dla celów procesu rekrutacyjnego.
3. Podanie danych osobowych w dokumencie „Zgoda na przetwarzanie danych osobowych, dobrowolnych, innych niż przewidziane w kodeksie pracy” nie jest obowiązkowe, ale ułatwi kontakt z kandydatem oraz sprawne przeprowadzenie procesu rekrutacji.
IV ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH
Dane nie będą przekazywane innym podmiotom.
V OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH
Dane będą przechowywane i zostaną usunięte po trzech miesiącach od zakończenia procesu rekrutacji.
VI PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ, W TYM DOSTĘPU DO DANYCH OSOBOWYCH
Na zasadach określonych przepisami RODO, posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora:
1) dostępu do treści swoich danych osobowych;
2) sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3) usunięcia swoich danych osobowych;
4) ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych;
5) przenoszenia swoich danych osobowych;
a ponadto, posiada Pani/Pan prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych.
VII PRAWO DO COFNIĘCIA ZGODY
1. Tam, gdzie do przetwarzania danych osobowych konieczne jest wyrażenie zgody, zawsze ma Pan/Pani prawo nie wyrazić zgody, a w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia, do cofnięcia zgody.
2. Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie Pani/Pana danych do momentu jej wycofania.
VIII PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO
Gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
IX INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJACH NIEPODANIA DANYCH OSOBOWYCH
1. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych może być wymogiem: ustawowym lub warunkiem zawarcia umowy, do których podania będzie Pani/Pan zobowiązana/y.
2. W przypadku, gdy będzie istniał obowiązek ustawowy, a nie poda Pani/Pan swoich danych, nie będziemy mogli zrealizować zadania ustawowego, co może skutkować konsekwencjami przewidzianymi przepisami
3. W przypadku, kiedy podanie danych będzie warunkiem zawarcia umowy a nie poda Pani/Pan swoich danych, nie będziemy mogli zawrzeć lub wykonać takiej umowy.
X ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE
Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.