UWAGA: Nabór do Zespołu koordynującego wdrażanie Budżetu Obywatelskiego 2019! - do 15 lutego
Informujemy, że w roku bieżącym, podobnie jak w latach poprzednich tworzony będzie Budżet Obywatelski.
Proces obejmujący zgłaszanie projektów, ich weryfikację oraz przeprowadzenie głosowania i ogłoszenie wyników prowadzi Zespół koordynujący, który powołuje Rada Miejska Międzychodu.
Zgodnie z Regulaminem Budżetu Obywatelskiego Gminy Międzychód, w skład Zespołu wchodzą:
- Mieszkańcy gminy wybrani w wyniku otwartego naboru w liczbie – 4, którzy zgłaszają się sami; w przypadku większej ilości chętnych, wybór następuje w drodze losowania, które organizuje i przeprowadza Przewodniczący Rady Miejskiej Międzychodu podczas wspólnego posiedzenia stałych komisji Rady,
- Burmistrz lub osoba upoważniona przez Burmistrza,
- Radny Rady Miejskiej – w liczbie 1
- Wyznaczony przez Burmistrza pracownik Urzędu Miasta i Gminy – w liczbie 1,
- Przedstawiciele organizacji pozarządowych wykonujących swoją działalność statutową na terenie gminy Międzychód w liczbie – 4; w przypadku większej ilości chętnych, wybór następuje w drodze losowania, które organizuje i przeprowadza Przewodniczący Rady Miejskiej Międzychodu podczas wspólnego posiedzenia stałych komisji Rady
W przypadku zgłoszenia się mniejszej ilości chętnych, Zespół Koordynacyjny będzie pracować w składzie powołanym przez Radę Miejską Międzychodu zgodnie ze zgłoszeniami.
Mieszkańców gminy oraz organizacje pozarządowe, które chciałyby uczestniczyć w pracach Zespołu koordynującego, prosimy o zgłaszanie swoich kandydatur na załączonym druku w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy do dnia 15 lutego 2018 roku.
Kwestionariusz zgłoszeniowy do zespołu koordynującego wdrażanie BO - pobierz teraz