youtube
instagram

Informujemy, że w roku bieżącym, podobnie jak w latach poprzednich tworzony będzie Budżet Obywatelski.

Proces obejmujący zgłaszanie projektów, ich weryfikację oraz przeprowadzenie głosowania i ogłoszenie wyników prowadzi Zespół koordynujący, który powołuje Rada Miejska Międzychodu.

Zgodnie z Regulaminem Budżetu Obywatelskiego Gminy Międzychód, w skład Zespołu wchodzą:

  1. Mieszkańcy gminy wybrani w wyniku otwartego naboru w liczbie – 4, którzy zgłaszają się sami; w przypadku większej ilości chętnych, wybór następuje w drodze losowania, które organizuje i przeprowadza Przewodniczący Rady Miejskiej Międzychodu podczas wspólnego posiedzenia stałych komisji Rady,
  2. Burmistrz lub osoba upoważniona przez Burmistrza,
  3. Radny Rady Miejskiej – w liczbie 1
  4. Wyznaczony przez Burmistrza pracownik Urzędu Miasta i Gminy – w liczbie 1,
  5. Przedstawiciele organizacji pozarządowych wykonujących swoją działalność statutową na terenie gminy Międzychód w liczbie – 4; w przypadku większej ilości chętnych, wybór następuje w drodze losowania, które organizuje i przeprowadza Przewodniczący Rady Miejskiej Międzychodu podczas wspólnego posiedzenia stałych komisji Rady

W przypadku zgłoszenia się mniejszej ilości chętnych, Zespół Koordynacyjny będzie pracować w składzie powołanym przez Radę Miejską Międzychodu zgodnie ze zgłoszeniami.

Mieszkańców gminy oraz organizacje pozarządowe, które chciałyby uczestniczyć w pracach Zespołu koordynującego, prosimy o zgłaszanie swoich kandydatur na załączonym druku w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy do dnia 15 lutego 2018 roku.

Kwestionariusz zgłoszeniowy do zespołu koordynującego wdrażanie BO - pobierz teraz

  • 10 614
    LICZBA LUDNOŚCI MIASTA
  • 6,98
    POWIERZCHNIA MIASTA W KM2
  • 1378
    UZYSKANIE PRAW MIEJSKICH
  • 18 633
    LICZBA LUDNOŚCI GMINY
  • 306,25
    POWIERZCHNIA GMINY W KM2